• februari 2023

• december 2022

niks op aan te merken, prima plek in december voor 4 dagen. zeer rustig gelegen en met eigen badkamer en toilet in nieuwstaat. graag weer.

• maart 2022

actueel tarief 24 e met eigen badkamer en buitenwastafel. Allemaal heel schoon. grote staanplaatsen. rustig geweldig welkom. gezien het seizoen kregen we de keuze om 's middags te vertrekken wanneer we wilden. aardig, leuk. we waardeerden. restaurant naast de deur goede en goede hoeveelheden.

• februari 2023

• december 2022