Leucate, Aude, Occitanie, Frankrijk

Aire de Camping-Car Le Goulet

let op: melding ontvangen van regelmatige diefstal van fietsen, vooral op zaterdagavond - rustige, mooie terrassenplaats aan het binnenmeer - iedereen heeft zicht op het water - toegang alleen met creditcard + code - pinpas wordt ook geaccepteerd - windsurf school - verhuur van surfplanken - bakker 8.30u

• D327

11370, Leucate, Frankrijk

• april 2022

fijne cp met mooi uitzicht. surfschool en restaurant aanwezig. Mogelijkheid om water te lozen en in te nemen aanwezig.

• januari 2022

Prima plaats om een paar dagen te staan. in Januari 2022 werkte de slagboom nog steeds niet, dus een gratis plaatsje. Dorp dichtbij. Bestelling bij de bakker is volgens bord bij de ingang mogelijk via SMS. In ons geval was hij er "vanzelf" en verkocht hij brood vanuit zijn auto.

• december 2021

We verbleven op 13-12-21, de plaats is open. De slagbomen waren omhoog, we hoefden geen parkeergeld te betalen.

• april 2022

• januari 2022