hier komen we terug wij verbleven hier 10 dagen begin september, de camping is heel goed onderhouden en de ligging midden in het dorp maakt het simpel om te winkelen en een terrasje te doen.

camperandregreta

Kwamen aan op 26 september. Camping is dicht tot 3 december. Zag er niet verkeerd uit, doorgereden 800 meter richting Tourmalet naar camping La Bastana

Jan-Kitty

Helemaal top! lekker dicht bij stadje en toch heerlijk rustig, alleen de rivier hoorden wij😊mooie wandelingen, als je niet de Tourmalet op wil fietsen😅 Ennn ook heel fijn Een wasdroger🥰

Camping Toy