Camping Aire Naturelle de Villemarin

Camping Aire Naturelle de Villemarin

locatie in rustige omgeving - broodjesservice - supermarkt 5km - centrum 8km

• Route de Mèze

34340, Marseillan, Frankrijk
  • € 20,44 • 1 apr. t/m 30 sep.

• juli 2021

Hans-7.5

Bedankt voor deze geweldige mening. We hopen je snel weer te zien op ons natuurkampeerterrein.

• juni 2021

na 2 jaar weer op deze camping en weer fijn om hier te zijn, heel ruime plaatsen, schoon sanitair en douches, nieuwe beheerders die ook warme maaltijden klaar maken, aanrader voor gezinnen die van rust houden, div supers op fietsafstand.

ML-T-620

Bedankt voor uw terugkeer naar Camping Villemarin. We zijn verheugd om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en we hopen u weer te zien in ons natuurgebied voor een volgende vakantie.

Volkswagenbussie

Bedankt voor deze goede opmerkingen. We streven ernaar om een zo aangenaam mogelijke plek te bieden en aanmoedigingen zoals die van u drijven ons ertoe om altijd beter te doen om u tevreden te stellen. Geniet van uw vakantie in Villemarin en kijk ernaar uit u daar te zien voor een volgend verblijf!

• juli 2021

Volkswagenbussie

• € 20,44 • 1 apr. t/m 30 sep.