we kwamen 's avonds spontaan aan en werden hartelijk ontvangen! een goede plek gekregen. heel aardige mensen daar. stil daar! Personeel ook geweldig! sanitair ook goed!

fabi2709

Bedankt dat we hier op deze prachtige camping mochten staan. Zeer vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen, rustig tussen de bomen, lekker eten door de bazin bereid, mooie fietsomgeving. Geen 5 sterren omdat er maar 3 douches zijn voor toch een vrij grote camping. We komen zeker terug.

jojo20

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om een mening en een zeer goede opmerking over onze kleine camping achter te laten. Jammer voor de vijfde ster! We hebben niet zomaar 3 douches, maar 6, waarvan één toegankelijk voor mensen met een beperking. Het toilet bestaat inderdaad uit 2 delen, misschien heb je er maar één bezocht! We hopen dat je de kans krijgt om ons opnieuw te bezoeken! en zo genieten van onze mooie omgeving.

RvdL

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven! Dit verwarmt ons hart en bevestigt onze ambitie om onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen. Het spijt ons voor de geluidsoverlast veroorzaakt door het naburige landgoed dat drie of vier keer tijdens het seizoen bruiloften organiseert: helaas voor u vond de bruiloft plaats tijdens uw verblijf... We hopen desondanks dat u een goed moment heeft gehad in onze natuurlijke gebied en verwelkomen u graag tijdens een volgende vakantie in onze regio. Het ga je goed!

Camping Aire Naturelle de Villemarin