We zijn alleen voor vandaag op deze zeer mooie, goed onderhouden plek, zoals je zou verwachten met een absoluut vriendelijk welkom. We komen graag terug met meer tijd.

Close-one

Hallo, Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling die veel voor ons betekent. We zijn verheugd u van dienst te zijn geweest door u te vergezellen naar dit restaurant. Misschien volgende keer. Met vriendelijke groet

tja….slechte plekken alles schots en scheef. Helaas Poolse arbeiders op de camping, die lopen overal tussendoor. prijs van €15,- is eigenlijk te hoog sanitair matig

langbeest

Hallo, Ik begrijp je bericht niet. weet je zeker dat je naar ons huis kwam? We hebben geen Poolse werknemers en onze camping wordt zeer goed onderhouden door onze teams. Met vriendelijke groeten

Camping le Village Gévaudan Aubrac à Marvejols