Camping Huttopia Gorges du Tarn

Massegros Causses Gorges, Lozère, Occitanie, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

goede camping in prachtige natuur. sani goed, personeel super vriendelijk en behulpzaam. foodtruck in voorseizoen beperkt aanbod. winkel idem car

• februari 2022

we waren direct aan de kust met onze caddie. dat was geweldig! De sanitaire voorzieningen werden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij waren er in het laagseizoen, dus het aanbod aan restaurants was zeer beperkt. maar we hebben toch voor onszelf gezorgd. omgeven door de natuur. mooi!!!!

• februari 2022

Camping Huttopia Gorges du Tarn