Plaats is verwaarloosd, kranen verwijderd, geen elektriciteit. Blijkt buiten dienst te zijn. We reden verder naar Marciac.

Nanah

Staan hier voor de derde keer op doorreis! Alles aanwezig en ook nog gratis! staan met 3 andere campers. geen elec. Restaurants helaas gesloten, maar de Casino op het leuke dorpsplein is open👍👍.

janireen

26/05 uitstekende cp rustig en dichtbij pittoreske gemeente. kraan ligt wel achter de muur maar alles is netjes ook het toilet. dank aan de gemeente.

• Rue du Cubet

32170, Miélan, Frankrijk