hele fijne Nederlandse eigenaren, alles mag en niets moet. Leuke bar en restaurant, ruime plaatsen

knabbel22

heerlijke camping met hele gezellige en warme eigenaren. leuk zwembad, prachtige omgeving. rust, ruimte en een heerlijk restaurant.

MatthijsenNina

wij zijn hier op 17 sept. 22 geweest en vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaars . Prima camping met lekkere warme douches. Sanitair wel wat verouderd maar verder prima. Zorg wel voor verlichting op de camping en doe wat aan de trapjes!. veel succes John en Yvonne

Camping Déjà Vu