• oktober 2020

slecht te bereiken, slecht asfalt, gesloopte auto's er om heen, geen voorzieningen. afgezien van het uitzicht heeft deze plek helemaal niks. wij zijn doorgereden...

• augustus 2020

Het is geen terrein voor campers, het staat vol met geparkeerde auto's, je kunt er nauwelijks in, zonder diensten

• februari 2020

Speciale plekken op een mix parking. Het parkje wordt gebruikt als hondentoilet. We reden door naar St Bertrand de Comminges. Je mag daar niet staan, maar je moet naar de lokale camping wanneer deze open is.

• oktober 2020

• augustus 2020