Murviel-lès-Béziers, Hérault, Occitanie, Frankrijk

Aire Camping-Car Park de Murviel-les-Béziers.

camperplaats Park Murviel-Les-Béziers - gelegen in de Hérault - dicht bij wandelpaden - centrum 500m

• Route de Réals

34490, Murviel-lès-Béziers, Frankrijk
  • € 10,40 • 1 jan. t/m 30 jun.

€ 11,60 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 10,40 • 1 sep. t/m 31 dec.

ruime plekken, verder sober. Als je geen Frans spreekt toch een gedoe om binnen te komen. Volgens Camping contact app zou deze plaats €10,40 kosten en ik heb €17 betaald. Zeggen ze wel electriciteit gratis, maar die hebben wij nu betaald. Beetje jammer. Monique en Cees

• april 2022

Prima plek. Goed voor maken van wandelingen. Aan vrij drukke doorgaande weg, maar niet echt last van gehad. WiFi niet geschikt voor iets anders dan mail ophalen of whatsappen. Geen toegewezen plaatsen, dus of er de beloofde 25 kunnen staan betwijfel ik.

• maart 2022

Keurige plekken. Bij entree betaal unit. Nederlands gesproken instructie. even uitzoeken, waar je de Pas Etap moet houden om de boom te openen voor de display met cijfers. :

• april 2022

• maart 2022

geert-doosje

• € 10,40 • 1 jan. t/m 30 jun.

€ 11,60 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 10,40 • 1 sep. t/m 31 dec.

7 dagen