Prima camping. Goed sanitair. Weinig gewone plaatsen. Vooral Mobil homes. Maar geen last van. Prima ontvangst. Mooie uitvalsbasis om te wandelen naar Les Orgues de ile sur tet

Jan-Willem1969

let op, pas 1 april geopend ipv 1 maart zoals aangegeven op de site; wel erg vriendelijk!

Roadtrek170

Wij waren hier op 13 juni 2023. Rustige ligging met voldoende grote schaduwrijke plaatsen. Zwembad erg schoon. Baguettes zijn de dag ervoor te bestellen bij de snackbar en vanaf 9.00 uur af te halen. Grote smakelijke pizza.

Camping La Garenne