• december 2020

Het geld voor water en elektriciteit wordt geaccepteerd en niet geretourneerd, zelfs niet als de machine is uitgeschakeld. Er is geen indicator om aan te geven of het werkt of niet. Betaal op eigen risico!

• september 2020

1 september 2020 Prijs van € 2 voor 10 minuten water en elektriciteit met 2 terminals, overnachting verboden

• februari 2015

Wij waren er op 10.02.2015. De sevicezuil is moeilijk te bereiken op de hoek van de parkingplaats. Er zijn geen voorbehouden CP op de parking.

• december 2020

• september 2020