Camping Domaine de la Dragonniere

Portiragnes, Hérault, Occitanie, Frankrijk

• oktober 2019

De kinderen vonden het geweldig en hadden veel plezier. Wij volwassenen waren ook in orde. Zeer goed onderhouden faciliteit. De faciliteit biedt voor elk wat wils.

• juli 2019

Kamperen met voordelen is echt top!

• mei 2019

Zeer mooie camping maar veel te duur, zelfs in het voorseizoen met korting. Iedere plaats heeft privé sanitair, er is geen keus, en dit moet je wel betalen. WIFI is slecht. Met campingcard 3 nachten in mei voor 122 euro.

• oktober 2019

• juli 2019

Kamperen met voordelen is echt top!

• mei 2019

Map