een geweldige kampeerplaats met veel rust en natuur. Een hele aardige exploitant. Velen zijn te goed voor slechts één nacht. Maar wij komen zeker terug.

Cavekeeper

Wat een superleuk ontvangst, eigenaar was super aardig. We stonden op een prima plekje. Grote plaatsen beschikbaar. Stonden hier 1 nacht op doorreis naar Spanje. Komen zeker terug.

Jackie-on-the-road

Mooie, kleinere parkeerplaats achter de camping. Op de rotonde is de toegangsweg afgesloten voor voertuigen boven de 3,5 ton. Toen wij er waren in december 2023 stonden daar alleen ‘kleinere’ stacaravans. De plaats is rustig maar buiten een stad.

Aire de L'Espagnac