een mooie plek staan hier goed bedankt voor de÷ overnachti g

Irenerijn

Jean, Jacq et Pierre spelen nog steeds Petanque als we aankomen even na 15.30 uur. Het is verder nog steeds erg rustig. Het wordt stil rond half zes en een poosje later komt er nog iemand. De voorzieningen zijn prima in orde. Kom je hier terug? Ik was hier een jaar geleden ook.

ariedekreij

Vanmorgen aangekomen. Was altijd een rustige en veilige plaats. Echter ‘s middags vertrokken, omdat we gewaarschuwd werden dat er in de afgelopen 14 dagen 2 keer in de nacht een stenen-gooi incident heeft plaats gevonden.

een mooie plek staan hier goed bedankt voor de÷ overnachti g

• Rue Emile Zola