prima plek,groen is erg slordig en niet onderhouden jammer,ook geen glasbak!! ik heb glas van andere meegenomen want ze leggen het ernaast belachelijk!!! heerlijk vlakbij dorp en stil.

Hedona

Een goede camperplaats , aan de rivier de L’Adour verharde plaatsen voorzien van stroom., prima servicesplaats, lozen grijswater, reinigen toilet, innemen drinkwater. Geen toiletten op het terrein. uiten het terrein is een openbaar toilet.

suvsuby

Onbereikbaar door omgevallen boom voor de slagboom, ook de aire heeft stormschade

Aire Camping-car park de Riscle