prima camping zeker de plaatsen aan de rivier. sanitair modern en schoon.vriendelijke receptie Engels sprekend.jammer dat de WiFi alleen bij de receptie gratis is.5 eu per dag op je plaats WiFi vinden wij toch echt te veel.

• juli 2021

Mooie camping. We hadden een heerlijke tijd met een perfecte locatie naast de rivier en een perfect uitzicht op het rivierstrand. Het sanitair is modern en schoon en er is een kleine bar en restaurant en de receptie is zeer vriendelijk

• september 2018

Prima camping met goede plekken. Mocht je langs de rivier kunnen staan, dan zeker doen. Sanitaire voorzieningen verkeren in goede staat en zijn schoon.

• juli 2021

• september 2018