We hebben hier heerlijk rustig gestaan, in de natuur met prachtig uitzicht. Deze plaats wordt ook gebruikt voor verschillende soorten kinderspelen. Alles ziet er wel rommelig uit, dat is ook de charme van deze plaats.

jaapdejong

prima plek op onze route, rustig mooi uitzicht geen diensten maar grotendeels gecompenseerd door de plaats en de vriendelijkheid van de eigenaar aanbevelen

• maart 2022

zeer vriendelijke eigenaar. vredige plek. Zeer goede wijn. We komen terug voor een tussenstop.

• maart 2022

Domaine Bois de Rose