Wat een mooie en rustige natuurlijke camping. Vriendelijke Nederlandse eigenaren. Een heerlijk zwembad. Alles netjes verzorgd. Je kan brood bestellen. Fietsen naar het dorp kan met een e-bike. Is wel een steile weg. Dorp is gezellig met winkeltjes en restaurants

• mei 2022

Prima verblijfplaats op schaduwrijke lokatie met groot zwembad (vanaf vandaag ‘open’).

• september 2019

Leek een mooie Camping maar er was niemand te bekennen er stonden ook geen andere gasten de toilet gebouwen waren gesloten dus we reden 7 km verder die was wel open

• mei 2022

• september 2019