• juni 2021

Zeer onaangename mensen. Eisten dat we 1 uur in de brandende zon met 33 graden, zouden wachten tot dat ze de receptie open zouden doen. Met twee katten in de camper zijn wij naar een naastgelegen camping gegaan waar we allervriendelijkst ontvangen werden.

• september 2018

• augustus 2018

De camping biedt geen camperservice. Moet je in het dorp zijn. Sanitair is schoon en modern. Bij aankomst werd aangegeven vol te zijn maar toch bleek er een plek te zijn en eenmaal binnen veel lege plekken te zien.

• juni 2021

• september 2018