We wilden hier overnachten, maar het waaide zo hard dat we weer naar beneden zijn gereden. 65km/h. De cp is een kale vlakte, die nu als bouw opslag gebruikt wordt voor de bouw van een. nieuwe kabelbaan. Uitzicht is zoals eerder beschreven wel prachtig.

• september 2021

Schitterende site. De reis waard, spectaculaire rit maar niet moeilijk. toiletten aanwezig. Onvergetelijke zonsopgang.

• juli 2021

Wat een waanzinnig mooi uitzicht. Sneeuw op de Spaanse bergen. Plek is redelijk vlak, toegangsweg met onze 6 meter buscamper makkelijk te rijden, niet echt een steile klim, haarspeldbochten zijn makkelijk te nemen.

• september 2021

• juli 2021