• april 2023

prachtige plek, heerlijke wandeling om het meer gemaakt, de hond lekker gezwommen. Maar de stank die er hing 😝. We zijn toch maar verder gegaan Eiwith

Kleine plek, bij bomen, onverhard maar ook wat grind. Je mag er 48 u staan. Leuk meertje waar wij de hond konden laten zwemmen. 's Avonds kwamen er mensen voor restaurant en live muziek. Geen voorzieningen.

PerA1

Is nog altijd toegestaan.

• april 2023

PerA1

Is nog altijd toegestaan.

• Les Planes

12150, Sévérac-d'Aveyron, Frankrijk