Alle plaatsen zijn opgeofferd voor stacaravans en chalets. Campers - de enkele plaatsen die er nog zijn - worden amper welkom geheten. weggemoffeld tussen de bomen en nul zon. een ster is er nog een teveel.

Wilfried-Nielen

25€ per nacht in ACSI wat een dergelijke verhoging rechtvaardigt!!! overal stacaravans, campers zijn duidelijk niet langer welkom sinds ze zijn gekocht door de homair-groep vluchten

kingadria

Veel lawaai tot 3 uur 's nachts, is het niet iemands taak om de rust op de camping te bewaren? De receptioniste lijkt zich niets aan te trekken van wat we hebben meegemaakt. Ik zal deze camping niet aanbevelen

Camping le Domain de Massereau