We hadden een goed verblijf van drie dagen gehad. Kosten zouden €10,00 per nacht zijn wij hebben €24,00 betaald. weggetje naar de camperplek is wel smal maar wel met de camper te berijden. De plek is aan te raden voor wandelaars, de gele bergtrein is ook een aanrader. de Goereetjes

• februari 2023

• oktober 2022

Rustige ligging en een mooie start locatie om te wandelen in de clove, wat prachtig is maar we goede conditie vereist. Geen elec. voorzieningen, wel loze van water en water bijvullen mogenlijk

• februari 2023

• oktober 2022