• september 2017

Niet echt goed vanwege de kleine plaats, de stopcontact werkt niet, erg walgelijk toilet, lawaai vanwege de snelweg. Het is perfect om een ​​paar uur te stoppen en een fijne picknick te hebben, maar zeker niet goed om te slapen of langer te blijven.

• maart 2017

Rustige plaats aan de rand van het dorp. Toiletten ok, zoet water en grijs afvoer. Weg langs nogal druk. Wandelingen naar de rivier in de buurt. Goed voor één nacht.

• augustus 2015

Aan de hand van de foto's leek dit ons een leuke stek,dus op 3 juli 2015,ook hier zelf ervaren. Op zich leuk , alleen naast een behoorlijk drukke weg en daardoor ook een komen en gaan van auto's. Ons te onrustig , ook de stroomkast werkte niet mee voor een verblijf.

• september 2017

• maart 2017