Hele aangename camping met aardige medewerkers. Mooie grote plaatsen. Sanitair is prima en schoon. In april nog geen last van muggen. Fietsen door het mooie natuurgebied van de petite Camargue is een aanrader. Aigues-Mortes is een leuk mediterraan plaatsje en zeker een bezoek waard.

pepperbus

wij zijn hier nu voor de 2de keer vriendelijk ontvangen, moesten even wachten voor de poort, we kwamen in de rust periode, kregen een plattegrond mee met div plaatsen, 15:00 uur konden we ons inschrijven. mooie omgeving, happy hour 18:00 tot 19:00 uur je kan er ook lekker eten. Willem en Marga

Camping Le Mas de Mourges