• november 2023

Voor een gratis plek, met afvoer op 50 meter afstand, krijgt deze plek 5 sterren! Daar is ruimte, daar is het rustig. Wij hebben geen elektriciteit nodig. We gebruikten hem alleen om te slapen en namen ons afval mee!

• maart 2023

27/03 uitstekende rustige plaats nabij kerkhof met voorzieningen die momenteel gratis zijn. cp ligt 50m van de voorzieningen richting rusthuis. Mooie zichten vanop de heuvel,mogelijks bezoek aan de Donjon maar betalend.

Thierry58

niks mis met deze plaats, lekker ruim, kunnen minimaal 5 campers staan, carrefour op 650 mtr, goed te doennop de fiets, echt een aanrader. Oke stil dorp, maar wat is daar mis mee.

• november 2023

• maart 2023