• augustus 2021

we vonden dit gebied niet verschrikkelijk te lawaaierig, bovendien achter dobbelstenen bouwmachines die niet aarzelen om hun motoren te laten brullen. Daarom plaatsen we twee sterren. Anders is het park erg mooi en een goede wandeling en fietstocht. Met vriendelijke groeten.

• juli 2021

Ik kan de euforie van de andere gebruikers niet delen. Wie van stoffig houdt, is hier in goede handen. We reden verder.

• augustus 2020

Aan de vorige recensie is weinig toe te voegen. Ivm Corona waren faciliteiten beperkt beschikbaar. Leuk dorpje, prima toeriste informatie, winkelcentrum op 600 loopafstand, goede bewegwijzering van wandelingen en fietsroutes. Zo zouden er meer moeten zijn van deze CP’s

• augustus 2021

• juli 2021