gisteren aangekomen vriendelijke man die ons direct wijn aanbood. helaas er staat gratis, maar je moet rond de 15,00 euro betalen. het sanitair is sterk verouderd en niet zo schoon. de plaats is mooi en de wijn is lekker. Anneke en Henri.

HGB-BOS

Leuke plaats voor op doorreis, maar heel erg sober en verouderd, en niet schoon. Maar gratis is het zeker niet, voor 2 pers.+ Stroom ben je rond de 15 euro per nacht kwijt. Maar erg rustig en heerlijke wijn geproeft. Bert en Winnie

Domaine De La Belle Étoile