AylaDC

De faciliteiten waren erg schoon, het zwembad was erg goed. Gemakkelijke wandeling naar supermarkt en bakkers. Middelgrote plaatsen, gemarkeerd met zeer goed gevestigde bomen en zeer schaduwrijk.

GorGez

We zijn net gearriveerd. Een aardige dame nodigde ons uit een plek uit te kiezen en om 16.30 zou de receptie open gaan. Het is hier groen, rustig en we hebben een eigen plek tussen twee hagen. Sanitair schoon en er hangt zelfs toiletpapier en zeep. Prima eerste indruk

Camping L'Ile Cariot