• september 2020

zeer luidruchtige gebieden tot 23.30 uur auto's verlaten de parkeerplaats! muziek tot 2 uur !!! tegenover het sportcomplex !!!! de trein gaat de hele nacht. Ik raad af dat we geen vroege luiers zijn maar een beetje respect !!!!

• oktober 2019

Aan sportcomplex, keggen nodig. Afvoer van grijs water en WC, vers water echter maar 1 kraan?!? wel gratis voor wie het risico neemt. Middeleeuws dorpje met kasteelruine en een pijlwandeling in en rond het dorp. Bakkerij en Spar gesloten op maandag.Treinen zijn te horen maar totaal niet storend.

• oktober 2016

Wel hoorbaar treinverkeer, maar verder een rustige en kosteloze cp naast het sportterrein. Voor ons een prima plek op 27092016 op doorreis naar Angers.

• september 2020

• oktober 2019