• november 2022

wij werden super lief ontvangen door de zoon van de eigenaars, heerlijke zelfde gemaakte kaas en kwark gekocht, heel simpel staanplaats gewoon voor de koeien stal , wij houden hier van simpel en heel gezellig. deze camperplaats komt op ons ons favoriete lijstje👍🚍🐮

• mei 2020

Zou ideaal zijn geweest, maar helaas was er een groot zigeunerkamp achter de kleine chef, voelde zich niet veilig, ging in plaats daarvan 4 mijl de pad op naar Saint Biez en Belin Aire

• maart 2020

Heerlijk rustig. Weg van de snelweg en omgeven door groene velden. Kleine chef op 50 meter afstand en een recyclingpunt in de buurt

• november 2022

• mei 2020