Zeer rustige plek, veel ruimte. vriendelijke eigenaar, het is zoals gezegd, elektrisch, drinkwater, douche en toilet. de douche en het toilet zijn erg basic maar voldoende, kunnen een opfrisbeurt gebruiken. het lijkt erop dat de eigenaar steeds beter wordt, zouden we er weer blijven, ja.

phillwilks

Vriendelijke ontvangst. Verwacht geen luxe. Douche (wel warm)en toilet aanwezig maar niet van deze tijd. €12 voor een overnachting is wel een nette prijs.

Jin&Pindi

Camperplaats ligt er wat verwaarloosd en desolaat bij… we zoeken verder…

Jin&Pindi

Camperplaats ligt er wat verwaarloosd en desolaat bij… we zoeken verder…

Le Welcome