was festival gaande,stonden nu op mix parking. er is een veld afgezet puur voor campers. goed staan,rustig,meertje met wake boarding

• september 2018

Het was hier erg stil afgelopen nacht. Op de cp zelf was ik niet, maar net daarvoor op gravel en weide. Aangekomen in het donker, heb ik me daar naast een al daar staande camper opgesteld. Liep met mijn hond een rondje rond het meer. Zeer mooie omgeving en niet lawaaierig. Ik zou zeker terugkomen.

• augustus 2018

Geweldige plek voor een dagje uit en een overnachting. Geen faciliteiten, maar omgeving is prachtig. Leuke wandeling rond het meer met watersporten en zwemmen beschikbaar met een badmeester.

• september 2018

• augustus 2018