Royale plaatsen tussen goede hagen, met alle voorzieningen; veel privacy. Geen wifi. Dorp vlakbij, maar weinig te doen.

• maart 2023

Zeer ruime plaatsen met alle voorzieningen. Wifi is nog niet aanwezig. In de nacht zeer rustig en landelijk. Volgens mij is de CP recent ingericht door pass d etappe.

• januari 2023

we staan hier voor 1 nacht op doorreis, helaas helemaal alleen en geen verlichting aanwezig, dachten dicht bij de snelweg te overnachten, maar het ligt erg afgelegen

• maart 2023

• januari 2023