Grote camping, wij stonden hier met de camper van 9 tot 11 juli en betaalde 82€ Dus 17€ klopt niet, hoogseizoen. Veelal huisjes met een gedeelte voor caravans en campers. Slechte wifi op die plaats. Sanitair is goed incl. toiletpapier.

20058873

Zeer mooie camping, ruime plekken. Sanitair zeer schoon met wc-papier, dierenweide, er staan verschillende bbq’s om te gebruiken. vriendelijke receptie, zwembad geen gebruik van gemaakt wij gingen naar zee bij Pornic.

Snarf1963

groot kinderpark eigenlijk , wel met super grote plekken. Schoon sanitair net als de rest zeer schoon. Zwemparadijs voor kids tot 12 jaar. Wij betaalden 21,50 met camper 2 pers en electra. Met kids zeker de moeire waard

Camping Le Ranch