• mei 2023

Dit is geen camperplaats. Als je er staat neem je 3 gewone parkeer vakken in gebruik. Je vuil water kun je lozen Maar de cassette. moet je in een openbare wc lozen

• mei 2023

rust mooie locatie veilig. kerkklokken inderdaad vanaf 0700 tot 2300 maar voor ons geen issue. bakkertje NAAST de camperplek.

Lafayette096

Wij konden geen officiële cp aanduiding vinden. Hebben gestaan op de Place de Marché, vlakbij gemeentehuis en bakker. Geen voorzieningen behalve vuilnisbak. Redelijk gegeten in Bar-restaurant St Martin aan de overkant.

• Place Saint-Martin

72220, Laigné-en-Belin, Frankrijk