• maart 2017

Nu 6,30 euro voor de nacht, gratis tijdens de dag. Camperservice aanwezig. Niet zeker wat de kosten zijn voor water omdat we er geen gebruik van hebben gemaakt en het niet vermeld was. Smalle toegang, maar ok. Gemarkeerde plaatsen.

• september 2011

hier gestaan in augustus 2011, heel krappe plaatsen op harde ondergrond, op wandelafstand van het heel mooie dorp en een heel mooie kustwandeling, druk bezet, 's morgens rond 08u30 controle politie, geen service op deze,

• maart 2017

• september 2011