Camping Le Marais Sauvage

Le Mazeau, Vendée, Pays de la Loire, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Fantastische camping, lieve campinghouders. mooie omgeving om te fietsen door lieve dorpjes en langs kanaaltjes. Leuk om een paar dagen te blijven.

petraenjanbart

Geweldige camping met enthousiaste, vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooie plek midden in het Marais Poitevin en op loopafstand van de gondeliers voor boottochten door het Marais. De gastheer van de camping hielp ons met het uitzetten van een mooie fietstocht. Een aanrader. Mieke en Cees

Camping Le Marais Sauvage