Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de haven en de stad. 8€ per nacht, betalen aan de meter (verhoging paal werkt niet)

• juli 2021

we zijn er naar toe gereden maar was niet wat we zochten, een beetje een kaal en beton terrein met veel campers was te kil allemaal , ligging is midden in dorp gaat via wat smalle straatjes voor een buscamper geen probleem, maar voor de grotere onder ons een uitdaging

• september 2020

Asfalt parking met kleine plaatsen. betaalautomaat werkt, slagboom is wel defect. frequent controle op ticket, indien geen volgt er een PV. niet voldoende electra aansluitingen voor al de plaatsen. Stof en geluid van bedrijf tegenover de CP is wel een minpunt. prijs is ok (8€)

• juli 2021

• september 2020