Vannacht hier gestaan, maar wij kunnen ons niet vinden in onderstaande reviews. Toilet is gesloten, de hele nacht door een gaan en komen van jongeren, auto’s die met continue draaiende motor naast je camper blijven staan. Kortom weinig geslapen.

MartinMarleen

Een zeer mooie en rustige kampeerplaats op een berg boven de Loire. Mooi ver uitzicht over de Loire vanuit het aangrenzende park. Water en elektriciteit zijn verkrijgbaar bij de toeristische informatie voor € 4,80/24u. Toilet de hele nacht geopend.

Bura

In '22 stonden wij hier ook, het is een fijne cp. afvoer en water aanwezig. Office du Tourisme bij deze cp erg vriendelijk.

• Place du Chanoine Bricard

49270, Orée-d'Anjou, Frankrijk