moesten€ 28,80 betalen voor een overnachting wel vriendelijke dame maar staat niet in verhouding voor geboden faciliteiten

• juni 2021

Super aardige eigenaars zeer gastvrij en doen er alles aan om goed met je te communiceren, een hele nette mooie en rustige camping Zeer schoon toiletten en douche Op 5 min vanuit de slagboom naar het strand voor de zonsondergang te bewonderen😍

• oktober 2019

Sanitair is prima, vriendelijk personeel, verder rommelig en omdat we er met regen stonden heel heel vies (klei weggetjes met kuilen).

• juni 2021

• oktober 2019