wat een fantastische camping. Een hele lieve boer en boerin komen je verwelkomen en wat heerlijk rustig plekje. we werden bijna wakker van het hoesten van de wurmen. echt een aanrader. de prijs was 14 euro en dat was het waard ook.

• augustus 2020

Voor een overnachting is het super, alles is aanwezig. Elektriciteit en een netjes schoon sanitaire. Ook zijn er ruime plekken en in zon als zowel schaduw.

• juli 2020

Mooie zeer rustige camping, met prima voorzieningen. We werden direct vriendelijk ontvangen door het leuke oude Franse boertje (eigenaar vd camping) 5 camperplaatsen.

• augustus 2020

• juli 2020