Mooi zwembad met veel jongeren. Meer glamping dan camping. Terrein matig verzorgd.Sanitair matig.Er is een pad naar het dorp. 10 min lopen. In centrum een echte camper-plaats.

Johan&Jannie

prima kleine camping. je krijgt bandjes om van het plaatselijk zwembad (juli en augustus) gebruik te maken, 150 meter lopen. 10 ampere. stroom, de was en douche gelegenheid geen luxe maar wel oké.

jolandadelouw

zag er op het eerste gezicht goed uit alles netjes. we arriveerde er om 12:30 uur niets of niemand te bekennen, op een klein bordje stond dat er vanaf 16:00 uur pas ingecheckt kon worden. wij zijn doorgereden naar een andere camping

CaRoJeJo

Voor het seizoen 2023 verwelkomen we kampeerders van 15.00 uur tot 19.20 uur. Glamping is geopend van 16 mei tot 10 september. Ik kijk ernaar uit je weer te zien.

Glamping Sainte Suzanne