Deze plaats is niet verhard, het zijn plaatsen met gras. Als het nat is, kom je vast te zitten in het veld. We parkeerden op een eindweg op het terrein op asfalt. Zeer leuke en goede wijnproeverij in het dorp. Vriendelijke mensen, maar de straten zijn narrov.

vele kilometers om dit gebied te schaduwrijk te vinden we zijn niet gebleven

• juli 2020

Rust OK. Klokken maken wel te veel lawaai :). Douches werkten niet. Water en elektriciteit zijn wel aanwezig .

vele kilometers om dit gebied te schaduwrijk te vinden we zijn niet gebleven

• juli 2020