• november 2023

Wij waren hier op 27-11-2023 en camping was gesloten.

• november 2022

stonden gisteren voor de poort maar de camping was gesloten voor de winter . zag er wel allemaal heel mooi en verzorgd uit

• oktober 2019

Erg mooie camping en prachtig aangelegd! Meer met kinderboerderij midden op het terrein. Ook in oktober ia het verwarmde en overdekte zwembad nog open. Sanitair ruim en schoon. Vriendelijk ontvangen door de eigenaren die ook Engels spreken. Aanrader!

• november 2023

Wij waren hier op 27-11-2023 en camping was gesloten.

• november 2022

• oktober 2019