we stonden hier 3e week augustus. cp aan een meertje wat overdag waarschijnlijk wat drukker is, wij kwamen echter ‘s avonds aan en op dat moment was het een prima plek. geen voorzieningen maar voor ons ook niet nodig. Kortom: prima voor 1 of 2 nachtjes

• februari 2022

Waren hier op 27/02/2022. Zijn nog 3 camperplaatsen beschikbaar. De hele omgeving is omheind met houten palen. Je staat nergens vlak. De verzorgingsplaats is OK maar kost € 5 voor 100 liter water en je hebt een soort van snelkoppeling nodig.

• september 2021

Nu (in september en door de week) rustige plek. Kan waarschijnlijk bij mooi weer en in het seizoen wel wat rumoeriger zijn ivm bijgelegen park met onder andere kermis. Water in verhouding duur (€5 per 100 liter) maar je staat verder gratis.

• februari 2022

• september 2021