fstuif

Prima CP. Je betaalt per 24 uur €9. Ideaal gelegen voor boemeltreintje naar St Valéry sur Somme, zeer aan te raden als activiteit. Grote parking, nu in februari erg rustig. Goed geslapen. WC legen ging prima maar spoelwater deed het niet.

The-Flying-Flamingo

zeer ruime camperplaats met prachtig uitzicht op wandelafstand van Le Crotoy. De nodige voorzieningen zijn beschikbaar maar electriciteit en water zijn beperkt (1 punt met enkele stopcontacten). Hiervan maakte ik geen gebruik.

• Chemin des Digues

80550, Le Crotoy, Frankrijk