super vriendelijk ontvangst sanitair simpel maar oké redelijke plaatsen we hadden pech met de mistral daardoor was het bij de snackbar/pizzeria erg koud. Avignon prima te voet of op de fiets te doen en leuke stad.

Klopt, het regende veel en overal plassen. 19 iets € nacht

angboos

Goede camping, dicht bij de stad. De plekken goed afgescheiden waardoor verl privacy. In het najaar zorgen dat je op een zonnige plek staat! Sanitair was afdoende en de douche geeft een stevige straal warm water. Was-en droogmachine uitstekend, zelfs strijkbout aanwezig.

Klopt, het regende veel en overal plassen. 19 iets € nacht

Camping du Pont d'Avignon