• september 2021

Zeer vriendelijke ontvangst. Goed onderhouden camping met dartelende eekhoorntjes. Schoon, modern sanitair. Restaurant in najaar gesloten. Mooi verwarmd zwembad was open. We betaalden €18 all-in. Top.

• september 2021

Met de camper twee dagen hier gestaan. Een prachtige camping, ruime plekken voor grote campers. Het is hier schoon, alle voorzieningen aanwezig behalve aan een plek voor het lozen van vuil water ontbreekt het hier nog. De eigenares is ontzettend aardig, vriendelijk en zeer behulpzaam!

Camping Les 2 Bois